HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

funkcionális

jayworkout 2012.09.29. 16:35

itthon:

egész nap sokszor 24es bellel 1 x 1 katonai nyomások
kézenállás gyakorlás
egykézenállás max. jobb: 36 mp | bal: 30 mp
egykézenállás váltott kézzel kifáradásig
egykezes függeszkedés rúdon - jobb: 34 mp | bal: 30 mp
________
Vegitánál:

nem tudom honnan, de szerzett egy hatalmas traktorgumit :DD (azt mondták 150 kg körül lehet) és egy jó nehéz kalapácsot (15 kg ra tippelem)

először megpróbáltam felemelni, nem sikerült. aztán megmutatták nekem a kalapáccsal ütés helyes technikáját, abból próbáltam párat. utána gondoltam mégegyszer megpróbálom felemelni, és sikerült! :D

10 x 5 kalapácsütés - mindkét kézzel
10 x 1 őrszem húzódzkodás

ki is fáradtam rendesen.

Lakoma: saláta, tojásosrizs, kecsketej, zab


2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr924809853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Góg István 2012.09.29. 17:09:36

milyen gyakran teszteled, mennyi a max. szabályosan végrehajtható 24 es katonai nyomásod? tartasz "erőpróba" előtti pihit, vagy ennyire azért nem követed Pavel tanait? :D

jayworkout 2012.09.29. 21:08:03

gyakorlatilag csak egyszer néztem eddig és igen, tartottam előtte 2 nap pihenőt abból a gyakorlatból
süti beállítások módosítása