HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

sikeres dolog

jayworkout 2012.11.23. 19:13

jelentem élek, ma edzés nem volt csak kosár. ugyanis 6 kor keltem, 7 re az iskolában voltam. 10.30 ra voltam kiírva angol és német középszintű érettségi szóbeli vizsgára. 14.30 kor (!) kerültem sorra, az egész cucc volt vagy 20 perc. aztán várhattam 18.35 ig, amikor is az eredményhirdetés volt. közben pont belefért a kosár :)

gyakorlatilag másfél éve nem szólaltam meg németül, mivel már leosztályozóvizsgáztam rég, ehhez képest 100% lett. hehe. az angol 93% . így összesítettben: német 85% , angol 88% . 

so das ist alles, that's all, most pedig megyek enni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr744922103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása