HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

finom

jayworkout 2013.04.30. 21:14

tegnap és ma nyomtam Insanityt. jól esett. nyugi, érettségik után normálisan fogok edzeni. most direkt összevissza!

és a lakomákat is sikerült már jól belőni, állok vissza a kiváló odafigyelésre. képek az Arckönyv-ben mindjárt!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr975258601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ied86 2013.05.01. 23:10:41

Hello Jay!Nem teljesen e témához tartozik,de:Te is fogytál anno,én most szeptember óta fogytam le 91 kg-ról,72-re,a szupertitkos étrenddel.Nem vészesen nyúlt a bőröm,de "van mit fogni" rajtam így,boldogabb lennék pár cm bőr nélkül.A hideg zuhanyt,amit írtál,átvettem,de tudsz még valamit,ami segít összehúzni?Te hogy állsz vele?Neked már zsugorodik a bőröd?

ied86 2013.05.06. 23:41:45

Köszönöm!Remélem,akkor egy nap nekem is lehet olyan,mint annak a formának melletted,a fotón!
süti beállítások módosítása