HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

na ez kemény

jayworkout 2012.02.16. 18:11

Guggolás - (10 -mesterlépés) - Egylábas guggolás - 2 x 35
szeretek guggolni alapvetően, csak elkezdeni nehéz mindig. az utolsó ismétléseknél megjártam a poklot.. de arra is rájöttem, hogy öcsém, ez már 70 egylábas guggolás .....

Insanity 4. nap
na örültem, hogy de jó, a nehéz guggolási nap után legalább pont a nyújtásos rész következik, de aztán mikor észleltem, hogy fél guggolásban kell tartani magam 30 mp-ekig, rájöttem, hogy rábasztam

 Lakoma: saláta, zöldséges árpa, csirkemell, tükörtojás

 

Címkék: egylábas guggolás insanity fegyencedzés harcosok étrendje

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr294119925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

confidenceandpower_Flóra · http://confidenceandpower.blogspot.hu/ 2012.02.16. 23:24:00

Kedves Jay,

minden edzésen maxra mész? Nem szoktál néha visszavenni, hogy legközelebb jobban menjen? Mindenki máshogy csinálja... :) De nem ezt akartam mondani. Elgondolkodtál már azon, hogy rajtad kívül vajon ki tud egylábas guggolásból ennyi ismétlést végezni? Én nem ismerek ilyet, de gyanítom, hogy kis hazánkban nincs is senki. 2x35... ;) Hihetetlenül brutális vagy és still in progress... Lassan felléphetnél cirkuszban. Nagy-nagy gratula!

Van egy olyan nézet, hogy ha a testnek választania kell, hogy állóképességben fejlődik vagy erőben, akkor az állóképesség javára dönt. Evolóciósan jobb a medve elől elfutni, mint birokra kelni vele, talán ez az alapja. De lehet, hogy ez csak babona, nálad már nem működnek a hétköznapi törvények (mint pl. a gravitáció). :D

- Zsolti

jayworkout 2012.02.17. 06:26:14

az igazat megvallva,valahogy ez a 2x35 most könnyebben ment, mint az előző héten 2x33. nem erőltetem az ismétléseket, dehát ha sikerül, most miért ne :) köszönöm a dícséreteket, még mindig nagyon jól esnek :D

én nem nagyon akarok dönteni, ezért is csinálok mindenfélét, jógázom is a hajlékonyságért, meg kosárlabdázom a robbanékonyságért. szeretnék egy használható testet magamnak . :D

confidenceandpower_Flóra · http://confidenceandpower.blogspot.hu/ 2012.02.17. 09:49:18

:)

Így megy ez. Nem is te döntesz, hanem a tested dönt helyetted... Ha intenzív állóképességi munkát és erőfejlesztést is végzel akkor a test inkább az állóképességet fejleszti, az erőfejlesztéssel meg leáll. Ezt az insanity kapcsán írom. De lehet, hogy ez városi legenda, ahogy írtam.

Végülis CrossFit-ék intervallumos edzéssel, sprintek stb. fejlesztik az erőt, súlyemelő gyakorlatokkal meg az állóképességet.

Jók a zenéid.

- Zsolti
süti beállítások módosítása