HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

hm

jayworkout 2011.11.20. 15:25

pénteken elmaradt a kosár . eléggé nem örültem neki, dehát ez van. tegnap pedig nem voltam itthon. ma viszont találtam youtubeon pavel-féle nyújtós videókat, szóval innentől mindennap tolni fogom, és bekerült a 2011.dec. 31ig megvalósítandó terveim közé a spárga. ezenkívül még gyakoroltam ma először a varjútartásból kézenállásba kinyomást, tolódzkodó rúdon, hát elég nehéz volt. az őrszemhúzódzkodásra rávezető gyakorlat viszont jól ment, mindkét oldalra kezdve megcsináltam sokszor. most nemrég jógáztam utána meg meditáltam. szóval most olyan nyugodt vagyok, mint két-három felhő

 

Címkék: meditáció nyújtás őrszem húzódzkodás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr613397975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása