HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

hunt

jayworkout 2012.01.11. 17:46

na először kigyilkoltam a vállamat .D 

Fekvőtámasz kézenállásban - (3) - Kézenállás - 1:17 / 0:27/ 0:25
félperc szüneteket tartottam most, a vállam teljesen égett, szerintem így jobb lesz, mint mikor sokat vártam, hogy jobb eredmény legyen

Ugróedzés:
Ugrálás kötéllel - 2 x 20
Vádli egylábbal - 2 x 10
Székre fellépés - 2 x10
Felugrás          - 2 x 15 
Égetés            - 1 x 100
Guggoló felugrás- 4 x 15

lakoma: saláta, curry csirkemell, mexikóimix, paprikáskrumpli


ha már kézenállás, ezt ma találtam. nem semmi a csaj!



 

Címkék: kézenállás fegyencedzés harcosok étrendje ugróedzés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr323537391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása