HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

újabb hét

jayworkout 2012.02.27. 18:30

Húzódzkodás - (9) - Egykezes húzódzkodás törülközővel/könnyebb változat - 2 x 2 mindkét oldal
ismét máshogy csinálom, mint a könyvben van, mert szerintem ez megint könnyebb, mint a 8. lépés. dehát mindenki eldöntheti magának.  a gyakorlat még nem az volt mint a könyvben, hogy a felétől elengedtem a törülközőt, hanem még a felső pozícióban is kellett kicsit. ha majd ebből megvan a 2 x 7, akkor térek át arra, hogy a felétől törülköző nélkül.

húzódzkodás célok : 
1 x 100 teljes húzódzkodás, 
1 x 100 szűk húzódzkodás, 
1 x 100 felemás húzódzkodás, 
1 x 100 egykezes húzódzkodás törülközővel,
1 x 100 egykezes húzódzkodás

igen, ez kissé szuperhősösen hangzik, dehát a lehetetlen nem létezik és van időm! meglátjuk mit érek el belőle életem végéig.

első próbálkozás, teljes húzódzkodás: 31

Insanity, 3.hét első nap
 fit test 2 !

1.switch kicks - 139 150
2.squat jacks - 70 82
3.power knees - 75 108
4.power jumps - 50 65
5.globe jumps - 36 56
6.suicide jumps - 30 32
7.push up jacks - 38 49
8.low plank obliques - 50 84

azt hiszem, az eredmények magukért beszélnek... nem hittem volna... még egy érdekesség: a power knees kivételével mindenben megelőztem a már 60 napot végigcsináló instruktorokat 2 hét alatt.... :DDDD

Lakoma: saláta, barnarizs, hagymástojás, köles desszertnek elkészítve mézzel fahéjjal kakaóval és lekvárral



 

Címkék: húzódzkodás insanity fegyencedzés harcosok étrendje egykezes húzódzkodás törülközővel

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr564216989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

confidenceandpower_Flóra · http://confidenceandpower.blogspot.hu/ 2012.02.28. 09:43:03

Hello Jay,

Azért pihenni is kell, két lépés előre, egy hátra. :P Hihetetlen ez a lendület... Szerintem a magasabb ismétlésszám-tartományba kitolt gyakorlatok gyorsabb eredményeket hoznak, mint az alapprogram a könyvben. Legalábbis fekvőben én ezt csináltam. Szuperhős :DDD Szóval igazad lehet.

Küldök egy húzonc progressziót. Elég munkás, de 5 hónap alatt elvisz a célhoz... Heti 6 nap meló elvileg.

webpages.charter.net/bert/reconron.html

Jó edzéseket,

- Zsolti

confidenceandpower_Flóra · http://confidenceandpower.blogspot.hu/ 2012.02.28. 13:12:56

Szia,

miért nem véteted fel magad ide:

fegyenc.com/fegyenc-edzes/fegyencedzest-vegzok/

Meglepődtem, hogy nem találtalak. Szerény megfigyeléseim szerint ugyanis a díszes társaságból te tartasz legelőrébb. Biztosan sokat tanulnának tőled...

jayworkout 2012.02.28. 16:11:40

felvetettem magam :) jó ez a húzódzkodós dolog, bár kissé túl óvatosnak tűnik :D egyébként a 100at egyben értettem, egyszerre :DD de azt hiszem insanity mellett most nem szeretnék mindennap húzódzkodni, mert nem akarok izomlázat :)
süti beállítások módosítása