HTML

facebook

jay's workout

Edzés és kajanapló . Fegyencedzés, kettlebell, utcai edzés, irányított böjt és egyebek.

Metálocska

nőies edzés igényesen. 

metálos Workout Girl

Utolsó kommentek

TÖRZS

jayworkout 2013.09.16. 19:18

na végre. ezt rég vártam. törzs 2-es nap, súlyokkal.

bemelegítés
elemelés @60-70-80 kg - 4-4-4-4
elemelés @85 kg - 3 x 4
elemelés @100 kg - 2 x 2
ablaktörlő lábemelés - 3 x 8
erőlendítés @24 kg - 3 x 12

mivel ez életem 3. elemelése volt (a thorban próbáltam ki magam kétszer, első alkalommal 110 kg, másodjára 120 kg ot szedtem fel), ezért gondoltam, hogy nem csapok a közepébe. 85 kg-val megcsináltam a 3 x 4-et, de ekkor kicsit túl kevésnek éreztem, így inkább feltettem 100ra. abból is ment volna lazán a 3 x 4, de egyellőre nem hősködtem, ez csak a bevezetés. 2 x 2 lazás volt. 10 kilósával fogok felmenni, a következő alkalmak 95-105-115-125. aztán terhelés elvétel, és ismét fel: 100-110-120-130. tehát a 8. alkalommal lesz 130-ban 3 x 4. óvatos program, nem sietek sehova.
ablaktörlő és az erőlendítés könnyed volt. ez a nap nagyon imádós lesz.

kaja: magyaros csirkecomb, párolt zöldségek, jázmin rizs

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jayworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr155517723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása